Saturday 6 December 2014

Mee Kari Sedap

Ermmm, sedapnya mee kari ni pekat likat melikat memang ikut tekak selera aku sangat-sangat. Aku kalau tak berapa nak lalu dan sihat badan memang aku pi pekena mee kari sedap ni semangkuk memang kaw sangat.

Sedap wehh! tak caya pi la try test kat tekak uoll tu, ermmm sedapnya mesti masuk mimpi malam ni. 


Mee Kari ni aku tak pernah rasa yang sesedap ini ditekak aku, selain mee kari emak aku la ini yang paling heaven wa cakap lu. Aku cakap kat tekak aku ye, nanti tak kena dengan tekak uoll pula jangan marah aku maki aku okey!

Kalau tak percaya uooolll pi la kat Giant Kinrara tu, Food Court Giant tu harga tak mahal dalam RM6-7 seingat aku. Aku saja nak kongsi kot-kot uolll memang teringin nak makan mee kari sedap kan.




No comments:

Post a Comment