Friday 13 June 2014

Jagalah Hati dan Air Muka Orang Lain

Aku paling tak suka bila orang yang suka cakap ikut suka dan dalam pada yang sama ada maksud tersirat dengan erti kata suka sakitkan hati orang. Orang yang macam ni memang aku paling menyampah dalam dunia dan memang aku baik mulut je la dan dalam hati sorry.

Aku tak faham, apa yang kau sakit hati sangat dengan aku hingga kau langsung tak tahu jaga sensitif orang lain, bila orang kata kat ko mula la meroyan lebih. Tengok la sikit air muka orang tu, pakai otak la sikit bila cakap tu, aku rasa orang macam ni memang sangat busuk hati dalam diri dia dan megah dengan apa yang dia ada, hello! janganlah la megah sangat sebab Allah boleh bagi dan ambil anytime je ok.

Aku ni hati bukan la baik macam ko kot, tap aku jaga juga sensitif bab-bab yang memang sensitif ni, tak kan ko tak pakai otak kan, rasa pandai dari aku kot. Nak tanya sangat kat ko? ko happy kot. Alhamdulillah la kalau ko happy sebab aku tak pernah iri hati tak pun sikit pun terkesan dengan apa yang kau ada sebab aku bahagia dengan apa dan cara hidup aku.

Aku jenis yang pendam kadang tu aku teringin nak suara isi hati tak pun nak tanya ontheway tak pun starlight kat dahi ko tu biar ko sedar sikit sebab hidup ni bagai roda kadang kita diatas kadang kita dibawah. Nak sangat kasi peringat kat sapa-sapa yang mulut tak ada insurans kadang tu tak ada cukai jalan langsung pakai sedap mulut je, ehhh !!! hello aku pun ada mulut puaka lebih dari ko tahu, jap g aku cakap mau ko tak nak pandang aku langsung. Tapi kan aku ni masih waras tak tak buat la kerja-kera yang bodoh macam ko tu.

Tak terkesan dengan orang yang Annoying budget bagus.

No comments:

Post a Comment