Friday 20 March 2015

Ubat Gigi dan Gusi SENSODYEN Paling Bagus

Aku pernah pakai ubat gigi ni, aku panggil ubat gigi ajaib sebab masa tu aku sakit gigi dan gusi aku bengkak dan berdarah, nak mihum ais pun nyilu itu belum lagi bila dengar pinggan atau pisau berlaga ye mau nyilu gigi aku.

'TIADA NGILU HIDUP CERIA' gempaq seh! ohhh lepas pakai ni semua orang ceria yeayyyy suka -suka jom beli cecepat hikhikhhh.

Aku cari banyak produk unutk gigi, aku sensodyne ni memang ada ciri-ciri yang aku nak, iyelah SENSODYNE ni memang untuk yang ada masalah gigi yang sangat sensitive macam masalah gigi aku la.

Selain unutk gigi sensitive untuk penggunaan setiap hari oleh orang yanng tak sensitive pun ada ada apa-apa yang berkaitan boleh terus layari laman web SENSODYNE dia lagi mudah dan faham.

No comments:

Post a Comment