Tuesday 17 March 2015

Buat Duit dengan Iklan Blog dan Affiliate

Salam, Hola Apa Habaq semua. Ini dok pikiaq pasal nak buat duit dengan blog, iye ke boleh buat duit dengan blog iaitu online je duit masyuk?

Ohhh jangan cepat melatah mai baca dan telaah bebetui orang yang telah berjaya dalam bidang ni. Aku refer pada orang yang betul-betul berjaya. Sebenarnya bukan mudah dan harus ada minat dan paling penting sabar.

Tak semua yang kita inginkan akan dapat dan setiap kejayaan itu pasti ada liku2 dan duri2 kan. 

Aku berminat nak try masuk dalam Affiliate ni tapi masih nak mentelaah slow-slow sebab aku ni jenis slow sikit hukhhukhhh kutuk diri sendiri sekali sekala tapi bijak sudah semestinya.

Affiliate ni namoak mudah tapi tak kena cara dan gaya tak kemana jawabnya. 

Oklah now aku letak sambil2 je Iklan Nuffnang ni Alhamdulillah boleh la buat tambah bayar bil itu dan ini.

ADERTISEMENTS yang boleh kita apply untuk dapat duit dalam blog kita janji rajin.

Nuffnang
Innity
Adsense

Affiliate ni banyak sangat aku pun tak tahu mana satu nanti aku dah pandai dan terer aku kongsi kat semua,

No comments:

Post a Comment