Monday 16 March 2015

Durian Crepe


Alahai bila tengok gambar ni rasa macam teringin nak ngap pula, memang gila sekejap dulu pasal durian crepe ni kan, memang masa tu semua orang citer pasal durian ni hambboiii semua pakat nak buat kan, sampai sekarang ramai yang cari rezeki jual ni.

Aku beli kat Pasar Malam Putrajaya sebekas ni ada 3 ketul RM5, Sedap juga cuma durian tak berapa nak banyak kan, iyeler bukan musim durian lagi kan masa ni.

Oklah aku makan ke 3 ni pun dah kenyang sebab aku ni benda macam ni kurang, beli pun tekak terasa nak makan.

Pernah buat tapi tak jadi hahahha, macam baking pun aku tak berapa nak buat sebab tak berapa nak jadi kuih atau kek yang aku buat tu. So aku simpan bakat suam--suam kuku aku tu sampai aku pandai kan ahahahha. Ayat pemalas sangat ye!

No comments:

Post a Comment