Tuesday 20 January 2015

Kaki Ayam Sumber Kolagen


Ohmaigad iye ke? 'Kaki Ayam Sumber Kolagen'

Aku memang makan kaki ayam ni. setengah orang geli la apa lah, tak rock la tak makan kaki ayam hahha. Apa kena mengena dengan rock pula kau ni ha!

Tak delah! kan kebanyakkan orang tak suka dan geli nak makan kaki ni, entahlah aku memang makan dari kecik tak tahu la kenapa, mungkin halal kot. Selagi halal makan je la.


Tu baru halg aku masak, aku buat sup bodoh je, aku makan ratah je. Selama ni aku makan tak tahu la ada sumber kolagen dalam ayam ni? entah ye ke tak nantilah aku rajin aku google cari maklumat kesahihanya. 

Patutlah aku ni nampak muda dari usia hakahakak tuihhh kihkihhh. Sidai Baju Angkat Sendiri Nampak!!

Cara aku masak sup kaki ni mudah je, buangla jari lentik kaki ayam tu, bersih dan rebus. Macam aku aku rebus dengan hirisan halia serta bawnag putih dan bawang besar blend pastu masukkan daun bawang dan garam serta perasa siap.

Awek muda sangat aku ni. hakhakahakk

No comments:

Post a Comment