Tuesday 13 January 2015

Getah Rambut Disangka Ular Berbisa

Salam aku memang tergelak terbahak bahak hak hakkk sampai nak pengsan opss tipu je nak pengsan tu. Ni aku baca artikel sorang untie ni panggil pihak JPAM kata ada ular berbisa kat dalam bilik ada dia, sewaktu kemas bilik.


Tengeyih abang ni! hahahha ok aku nak gelak juga ehh tapi memang sekali imbas macam ular jenis berbisa tu kan.


Ni aku punca cerita aku dan luar hahhaha, aku ingat usia 10 tahun macam tu la, aku ni pergi gatal rajin sangat sapu sampah tengah hari dengan matahari terpacak atas kepala.

Aku sapu la satu lama rumah aku tu dengan pencakar sampah, sapu punca satu aku mengomel la sorang-sorang Ehhh kenapa tiub tayar ni ada kat sini tadi tak nampak pun.


Aku ni kalau jenis mata kabur sikit nak-nak silau cahaya matahari jadi macam kelam sekejap. Aku nampak hitam panjang yang aku tiup motor yang ayah au selalu buat bakar sampah tu. 

Aku terkejut masa nak ambil tu, shhihhhhzzz ular tu sembur kat aku kononnya kasi aku isyarat jangan kau berani nak pegang aku ye manusia! Kecut sarap membranoblogat aku tetiba, gila ke apa kalau aku tahu ular dari awal-awal aku angkat kaki tak pun aku katok ular tu.

Hhhaha aku menjerit la ular-ular makcik sebelah rumah aku boleh dia gelak je bila aku menjerit tu, kuang asam betul. Tapi Alhamdulillah ajal aku belum sampai ular tu kasi aku warning je ahhahahaha.

Lepas dari kes tulah aku ni kena pakai spek sebab aku rabun, iyelah ular dengan tayar ko tak boleh beza ke? haiiyakkk kihiihhh.

No comments:

Post a Comment