Tuesday 19 May 2015

Nasi Ayam Sedap Di Bukit Bintang

Ni aku nak kasi tahu banyak-banyak nasi Ayam la kan, memang kena sangat dengan tekak aku yang sikit-sikit nak makan apa yang aku tengok.

Aku dah lama mencari nasi ayam yang sedap ala-ala stim dan bergoreng selalu aku kalau makan nasi ayam kat merata kdai mesti aku dok compare dengan Nasi Ayam Kedai Kawan Ayah aku, mesti aku akan cakap susah la nak cari nasi ayam sedap macam pak cik tu buat.

Tapi Alhamdulillah la akhirnya dapat juga aku merasa nasi Ayam Sedap yang macam dedulu punya, Sambal dia buat mengimbau kenangan aku bebudak dulu.

Ermmm dap dap.

Sedap di tekak aku

Aku order 2 nasi ayam satu stim dan satu jenis bergoreng, dengan air pastu no side order sebab aku betul betul nak nikmati rasa nasi ayam tu. Dap dap....

Side order macam-macam ada dalam menu




Masa aku singgah kedai ni kan, tak berapa nak ramai sangat, bolehlah tapi lepas je aku duduk dan pesan kan, fuhh ramai betul orang masuk keluar, iyelah takkan lah masuk tak keluar keluar kan ahahakkk.

Gelak la aku buat kau gelak, cisss tak apalah nanti tak nak sharing tempat sedap sedap kat kamu semua. majuk la cenggini.

Aku pergi masa ni dengan BF aku, merangkap sugar glitter aku ahahakahakakka. 

No comments:

Post a Comment