Monday 3 November 2014

Anak Rozita Che Wan Comel


Alololooo comelnya anak che ta dengan zain ni, bertuahnya kan. mak lawo ayah hecem sudah semestinya comel besar pasti cantik kan. Tahniah kepada che ta dan keluarga.


Aku memang minat dengan che ta ni bukan sebab dia cantik, seingat aku pernah kenal che ta ni masa dia berlakon dengan rosyam noor tapi aku tak ingat cerita apa, kalau tak silap drama TV kot. 

Che ta ni kalau berlakon mesti guna loghat utara dia, memang kelakar je kalau dengar, dia punya gelak tu hahahah memang jadi trade mark dia kot. Aku pasal artis ni kurang la sanagt nak ambil tahu, adalah aku tengok Melodi tau la juga gosip serba sedikit hahahahahah.

Ehhh aku bukan nak cerita pasal che ta tapi pasal anak dia yang comel ni, tunggu la besar besar nanti habislah maknya kena caras hahahahah. Ehhhsuka dengan che ta sebab dia pandai jaga penampilan dan masih nampak umphhh bergetah gua cakap lu uihhh!!!

Kalaulah che ta ni nak kasi aku jaga anak dia, aku tak minta duit kot, aku nak jaga ikhlas hahahahha sebab anak dia ni terlalu somel tuit ciut muit sangat. Tahniah kepada che ta, nanti kalau anak lelaki pula mesti kacak macak kan heheheh. Next!!! hehhe.

No comments:

Post a Comment