Monday 3 November 2014

Bila Hati Berbicara

Haiii aumm-aummm eiii aku memang minat kyle syafiq sebenarnya, minat macam tu je la. Tapi bila ku tengok drama TV 3 pukul 7 petang ni kan, aduhhh terminat pula dengan sorang laki pelakon baru tu eiii encem la. 

Sinopsis Bila Hati Berbicara lakonan Atikah suhaimie. Syafiq Kyle dan Hafreeza Adam dan ramai lagi pelakong sampingan yang semunya best dengan jalan cerita yang ok bagi aku.



Drama Bersiri 32 Episode terbitan Suhan Movie. Syafiq Kyle yang melakonkan watak sebagai Emir Qasya seorang pemaju hartanah. Atikah Katsura melakonkan watak sebagai Tania Katsura yang berpewatakkan seorang gadis biasa yang tinggal dikawasan setinggan. Hafreeza Adam sebagai kawan dan pekerja kepada Emir. 

Kalau nak tengok sinopsis penuh korang pi intai dekat Blog Budiey, Aku pun baca sinopsis kat situ, bila aku baca rasa semakin tak sabar nak tahu endingnya ni yang membuatkan aku nak beli novel. Aku ni bukan minat sangat novel bagai ni aku kan bukan ulat buku pun, aku ni ulat gonggok je heheh. Oklah kenapalah malam ni aku ni terlebih rajin menaip.

No comments:

Post a Comment