Tuesday 28 October 2014

Jeruk Jambu Dan Strawberry

Sekarang ni memang dok bising pasal Jeruk Mangga Asam ni kan, Ala aku tak pernah rasa lagi la sejak citer ni dah jadi siulan kat sana sini. Hahahah. Selama ni dari kecil dah berapa botol masuk dalam perut aku ni. Ada dah 10 tahun yang lalu hahahha nampak tak mudanya umur aku sekarang ni lalalalla.


Aku ada juga try buat sendiri Jeruk Apple Asam Boi  ala-ala aku hoiii memang terbaik sampai jilat kaki kau tau tak.


Memang menjadi betul la cerita ni sampai aku dah naik bosan, ada juga yang heboh buat business tapi otak letak kat lutut, dalam gambar bukan main la banyak isi jeruk tu bila sampai kat pembeli memang minta lempang juta-juta kali.

Ni baru betul-betul sedap, korang pernah rasa. Hehehehh Ala yang merah tu janganlah tak tahu pula, semestinya buah strawberry merah menyala memang makan dengan Asam boi putih yum yummmmmmmyyyy masam manis dan masam  ehhh macam ikan siakap 3 rasa pula. kan. 

No comments:

Post a Comment