Friday 29 August 2014

Lulur Badan untuk Putih dan Cantik

ni nak cerita sikit pasal produk lulur badan ni, saya ada jual beberapa jenis lulur. Tahu tak badan kita ni kalau dibiarkan tanpa dilukur nanti daki2 tu akan menyebabkan kulit kita kusam dan gelap.

bukan nak kata kulit aku ni suci murni cuba nak share untuk kebaikkan je. Aku rajin lulur thay y kulit aku cerah dari sebelum ni. ohhh kulit aku ala2 coklat gitu bila lukur hilang sel2 kulit mati tu uithhhh seri menyerlah uoolllllsss!!!

Selain tu bila kita rajin lulur bau badan pun tak kan melekat lagi, ketiak opkos gebu je tak yah risau nak gilap kasi putih bagai. Rajin lulur dapatlah result yang awesome.

nanti aku share produk lulur yang aku selalu guna, ,mudah nak dapat kat pasaran tapi nak order pun boleh aku jual murah2 je.

Ikut petua tok aku zaman jepun try buat sendiri pun boleh, guna beras dan kunyit hidup je. Rendam beras pastu tumbuk sekali dengan kunyit hidup InsyaAllah rajin buat kulit licin je dan gebu sebab kotoran sel2 mati tu tertanggal.

Nanti aku share produk lulur aku k banyak aroma dan murah je. ok try la petua aku tu k. Adiyos amigos aku berambus dulu.

No comments:

Post a Comment