Sunday 6 August 2017

Nak kulit cantik, putih, gebu dan berseri tanpa keluarkan duit yang banyak

Jom follow cara saya nak putih dan gebu dengan low cost, hihihiiihehehehkk
Saya cuma mengamalkan minum air putih yang cukup dan cosume Vitamin C 1000mg Orange Chewable je

Kebaikkan vitmain c ni bukan je untuk kulit tapi dapat membantu kita tahan dari selsema

 saya perasan sejak saya makan vitamin c ni dengan berterusan Alhamdulillah memang jarang dan tak pernah lagi selsema setakat ni Alhamdulillah


Kesan yang saya namak dalam sebulan selepas makan Vitamin C 1000mg Orange Chewable
  • Kulit muka nampak semakin cerah
  • Semakin bersih dari jerawat
  • Ceria di pagi sampai malam
  •  Fokus dalam melakukan kerja
  • Buah dada menjadi tegang
  • Kulit semakin mulus dan sekata dari segi tone
  • Dapat menghidari stress dan lebih bertenaga  

Sediakan botol air ikut kegemaran masing-masing kemudianlarutkan je vitamin sebiji dalam air

Jadikan rutin setiap pagi insyaAllah kulit cantik, sihat dan kesihatan kita pun akan baik sepanjang hari

Dalam Vitamin C 1000mg Orange Chewable ni ada 60 Tablets sehari ambik 1 so tahan 2 bulan memang tak rugi beli 

Pastikan amalkan setiap hari pasti kesannya anda akan dapat dalam segera

Air juga pastikan ambil mengikut keperluan badan tau kalau lebih boleh merosakkan buah pinggan pula

Setiap perempuan dan lelaki mesti inginkan kulit yang cantik bersih jadi inilah salah satu vitamin yang terbaik sesuai untuk mereka yang mahu cantik tapi kurang budget

No comments:

Post a Comment